Communicatie: een terugblik

Nieuwsbrief Mijn Vidomes Als we kijken naar het aantal unieke paginaweergaven, dan scoren de pagina’s in het klantportaal Mijn Vidomes opvallend hoger dan in 2020. Denk hierbij aan de inlogpagina, het factuuroverzicht, pagina ‘contracten’ en de reparatiebeslisboom. Mooi om te zien dat steeds meer huurders Mijn Vidomes weten te vinden én gebruiken! Mijn Vidomes Door een campagne kreeg ons adressenbestand in 2020 een enorme boost. Dit aantal steeg in 2021 naar rui 8.500 huurders; bijna de helft van alle huurders! We hebben een gemiddeld openingspercentage van 64,9%. Dit is behoorlijk hoog, want volgens de ‘Nationale E-mail Benchmark’ was de gemiddelde open ratio in 2019 namelij 40,1%. Bij de @stake, de nieuwsbrief vo zakelijke relaties, zien we een lichte daling in het aantal verzonden mails en kliks, maar volgens de benchmarkresultaten presteren we nog steeds bovengemiddeld. Nieuwsbrief 1 2 3 4

51 Online Touch Communicatie: een terugblik Home